Teatterisyksy alkoi maskin, oman kasvomaskin takaa 13.08.2020 : Kom-teatterissa näytelmällä Poika, erinomaisella tälläkin kertaa, musiikkiviittauksin Joy Divisionin jälkeisistä New Orderin Blue Mondaystä Donnie Darcon tunnelmiin. Paavo Kinnunen oli parhaimmillaan, ellei enemmänkin.
Perheen isä tuntu puhuvan nyt kuten poliitikko, mille alalle on jakaantumassa, mutta vihasi itseään kun kuulosti omalta isältään. Kuinka tärkeää menestys on, ja uusi perhe. Milloin pitäisi puuttua nuoren käytökseen. Auttaako läsnäolo. Auttaako sanominen, huutaminen, kuunteleminen. Esitys on sopivan mittainen - ei välitaukoa, jossa rikkaat mässäilee leivoksilla, ja me muut juomme vettä. Miten katsojan maski vaikuttaa, näyttelijä näkee vain silmät sielun peilit. Muttei kokonaan restin bitch/witch faceä. Vaientaako maski iih, aah, oih, yäk huudot kuiskaukset?
P. S. Täsä New Orderin Blue Mondayn tahtiin neuvoja käsienpesuun mm KOM-teatterissa, jonka aulassakaan eilen ei ollut tungosta kuten Hesarin jutun kuvassa vuodelta 2008. Turvavälit oli, istumapaikoillakin, henkilökunnalla maskit, ja portsarina toimi jykevä käsidesipullo.
#teatterivuoteni2020 😷.
sosialistisessa mediassani: Paavo Kinnun näytteli hienosti myös elokuvassa Seurapeli, joka nähtiin ennakossa 14.08, myös System Crasher -leffa esitti lapsen, näytelmän poikaa nuoremman, tytön, joka pukeutuu pinkkiin, raivoaa ja voi huonosti:Yllärisynttärit, luonnottoman väriset auringonlaskut, muhun & 35-,45-, ja 55-vuotiaaseen kolahtava ääniraita. Tarviiko meditaatioon äppiä? Täydellinen #seurapelielokuva ennakkonäytöksenä. Maria Langin Murhaaja ei valehtele yksinään, Hyvä poika, Lokki ja Kolme sisarta tuli mieleen pic.twitter.com/a7Bi1uF2eb
— Satu Ylävaara (@SatuYlavaara) August 14, 2020
Aiemmin oli Zellerin Poika Kom-teatterissa, sitten Nora Fingscheidtin tyttö eli System crssher, josta erinomainen julkka. Kino Reginassa 16.08.2020 #elokuvavuoteni2020 pic.twitter.com/spqSlJOKcC
— Satu Ylävaara (@SatuYlavaara) August 16, 2020