Teatterin lumoa - kuvallinen teatteriblogini

Teatterin lumoa - Satu Ylävaaran kuvallinen teatteriblogi

maanantai 15. heinäkuuta 2019

Muikea Kemp palkittiin - syystäkin. Eero Ojala palkittiin Teatterissa Täti ja minä -roolityöstään mm. Riihimäen Teatterikerhon Thalia-maljalla

Olin paikalla kun oli viimeisen kerran Täti ja minä -näytelmä Riihimäen teatterissa. Olin paikalla kun Eero sai pystin. Kuvasin. Päivämäärähän oli 4.5.2019. Täti ja minä -näytelmä näin kolme kertaa, yhtenä päivänä sekä matinean että iltanäytöksen. Ojalan näin Simeonina Ryhmiksen kesäteatterissa Suomenlinnassa Aleksis Kiven Seitsemässä veljeksessä. Hieno duo Ella Mettäsen kanssa on ollut ainakin nöytelmissä Lokki ( näin Malmitalolla matinean ja iltanäytöksen )

Riihimäen teatterin sivulta: " Eero Ojala nähtiin viimeksi Riihimäen Teatterissa Täti ja minä -esityksessä Kempin roolissa. Hänet palkittiin roolityöstään mm. Riihimäen Teatterikerhon Thalia-maljalla. "